Rabu, 7 Januari 2009

Penat Sungguh Pagi ini....

Aduh... penatnya...

mengantuk pun ada ni ha...

sejak balik dari bekpes tadi aku siapkan inventory komputer untuk makmal kat tempat aku kerja...

penat jugak... bukannya penat apa.. pening kepala aku.. cari itu.. cari ini... salah nombor lejer lagi.. aduhhh.. terpaksa aku padam balik.. kendian buat balik...

sampaikan aku rasa macam nak koyak koyak ajer buku ajaib tu...

lepas dah siap pc makmal.. aku kena buat inventory untuk notebook dan pc yang nak digunakan oleh bahagian lain.. actually dah lama dah notebook tu sampai.. cuma inventory nya belum di buat... sebab dia nak cepat .. terpaksa la aku membukak segala kotak-kotak yang ada untuk tulis nombor lejernya...

yang aku geram tu... nak keluarkan cpu/monitor dari kotak satu hal... nak masukkan pun satu hal lagik... kita yang perempuan ni, apa sangat lah kederat yang ada... tu yang aku penat tu...

then lagi satu yang buat aku tension sangat tu... aku dah siap packed balik.. dah siap seal lagi .... tiba-tiba jer power cable tertinggal lah.. kertas manual tertinggal lah... aduhh.. ndak pasal-pasal kena bukak kotak lagi... adooohhh.. tenseion aku...

patut lah puan saiman ndak pandai besar masa bertugas di sini dulu.. ha ha ha... jangan marah kak...

punya siok aku buat kerja sampai aku ndak sedar rupanya sudah waktu tengahari... patut lah ngorok-ngorok perut aku... itu pun nasib baik puan saiman ada sms kasi tapau makan.. hehehe.. sukurrr... terima kasih lah pada puan saiman.. mudah-mudahan di murahkan rezeki di panjangkan umur di tahun yang mulia ini...

bah.. mau makan dulu... menangis nanti anak dalam perut ku kelaparan.. he he he... (alasan tu bah... !)

Tiada ulasan: