Jumaat, 10 Julai 2009

Misi Menjawab Tag dari Leo...

Bekas kekasih saya adalah...
hmmmm... malas mau ungkit kisah lama...

Saya sedang mendengar...
bunyi ekon... jam berdetik... keyboard di ketuk.. sungguh sunyi opis ku ini...

Mungkin saya patut....
balik rumah saja sekarang ni... baring2.. sambil layan si adik... mesti dia suka

Saya suka....
duduk diam di rumah sambil tengok tv dengan anak-anak...

Sahabat-sahabat baek saya....
mungkin sedang menjalankan tugas masing-masing dengan berhemahnya... dan mungkin ada yang sedang duduk di rumah sebab matanya masih merah...

Saya tak paham...
kenapa sesetengah orang terlalu biadap bila berhadapan dengan orang bawahan.... tetapi manis pula bila berhadapan dengan orang atasan...

Saya kehilangan...
rasa hormat yang teruk pada bukan seorang.. tapi BEBERAPA orang...

Ramai yang berkata...
sekarang ni musim orang sakit...

Makna nama saya...
alamak.. lupa lah...

Cinta itu adalah....
ilusi semata...

Di suatu tempat seseorang sedang..
melayan perasaan......

Saya akan cuba...
menjadi ibu yang baik kepada anak-anak saya...

Telefon bimbit saya...
sudah burukkk woooo... ada sepa2 mau kasi hadiah henpon ka masa harijadi ku nanti.. ehheheh...

Bila saya terjaga dari tidur...
saya akan tengok jam.. kemudian.. tidur balik... krohhh krohhh..

Saya paling meluat bila...
orang yang saya tak suka bercakap dengan saya....

Pesta/Parti adalah....
untuk orang yang ingin bersuka ria...

Haiwan paling chumil yang pernah saya temui adalah....
puss in boots.. tapi bila masuk dalam badan si donkey.. trus nda chumil...

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya....
masa sebelum masuk sekolah.. masa tu lah yang paling siok rasanya.. mcm2 kegembiraan.. tanpa ada kerisauan...

Hari ini...
saya akan pulang ke kampung dengan anak2... ikut adik saya yang bongsu...

Malam ini saya akan...
tengok tv bersama keluarga di kampung...

Esok pula saya akan...
sudah tentu makan ambuyat bersama keluarga di kampung.. hahahha

Saya betul2 inginkan...
Perasaan yang lebih tenang berbanding sekarang...

Ketika anda melihat wajah anda di cermin pagi ini...
alamak.. sudah makin hitam woooo... semenjak mengandung.. langsung nda pakai krim muka ber spf15... hehehe

Pusat membeli belah atau arked permainan....
dua dua pun ndak... sesaaaakkk...

Saya tak suka jalan2 kosong...
kalau tiada apa2 urusan.. saya lebih suka duduk diam di rumah.. masak kah.. buat kuih kah.. tingu tv kah.. main main dengan anak kah.. lagi siok dari jalan nda tentu hala..

Makanan Barat atau Jepun?
dua dua pun saya ngap... hehe

Bilik yang gelap atau terang?
kalau bilik terang.. anak-anak nda mau tidur.. jadi better bergelap lah...

Makanan segera adalah...
kfc? pizza? mekD?

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang...
"bah... baik-baik ko ah... "

Siapa yang anda mahu tag?
suma pun suda buat tag ni.. jadi teda la lagi mau di tag... ehhehe

Tiada ulasan: