Isnin, 27 Julai 2009

Lunch Date With Makmi, Leo, Besan and Shila....

ini cerita last friday nih...

sebenarnya hari tu lepas balik dari outing aku nda sempat buat entry pasal perjumpaan bersejarah kami.. mana ndak, aku kena bergegas untuk pergi klinik sebab pagi tu belum jam lapan lagi klinik dah telepon suh aku pigi sana.. mau buat pemeriksaan darah lagi.. kununnya result untuk pemeriksaan hari rabu tu sudah keluar.. dan sebab ntah la.. ada masalah atau pun kandungan gula terlalu tinggi maka esok (selasa) aku kena buat pemeriksaan darah lagi sekali (pagi, tengahari, petang dan malam).. adehhh... penatnyaaaa...

bila aku masuk opis pagi ni.. semua suda ada entry pasal perjumpaan kami tu.. memang siokkk... memang gempakkkk.. dan memang giler lahhh...

walaupun ini baru pertama kali kami jumpa.. (jumpa makmi sama shila la).. klu si leo.. dulu hari2 jumpa.. kih kih kih.. tapi macam sudah kenal bertahun.. cuma shila yang agak pendiam sket... malu malu kucheng agaknya.. tapi yang buat kami semua terkejut tu.. walaupun shila ni nampak muda... tapi anak pertama dia suda 19 tahun wooo.. nda lama lagi mau dapat menantu.. beruntungnya badannnn....

tapi yang nda sioknya.. masa tu begitu jeles dengan kami yang nda sedar diri buat KR mcm rumah sendiri nih..(seb baik masa tu ada dua grup jak yang duduk di sana.. grup kami sama ada satu lagi lah yang sungguh senyap.. nda mcm kami.. kih kih kih) singkat sangat pertemuan.. mcm nda puas jakkk...

tapi ndak apa.. len kali buli lah kita atur pertemuan lagi.. masa tu pastikan yang aku suda slim melim river gitewwww.. bru senang mau menjelajah 1b... hehehehe...

apa apa pun.. aku sudah mula rasa rinduuuuuu...

Tiada ulasan: