Khamis, 4 Jun 2009

Damai...

Hari ni.. aku rasa "damai" sangat.. sedamai ombak di pantai.. setenang ombak yang tidak bergelora...

jadi.. oleh kerana aku damai hari ni.. aku duduk diam jak sambil baca blog2 ging karas... sambil teriak2 di shoutbox masing2... sambil baca2 tag yang kana kasi oleh makmi...

jadi juga.. oleh kerana aku damai hari ni.... harap makmi bersabar la.. aku ndak dapat jawab tag dalam masa yang terdekat ni.. selagi aku merasa damai... ngeh300x

jadi makmi.. untuk menghilangkan gelora di hati makmi.. sila lah bayangkan diri makmi ada di atas buai itu sambil menghirup angin pantai yang nyaman... sambil menghirup air kelapa muda... sambil2 tutup mata... tanpa gangguan anak2.. beban kerja dan sebagainya..

semoga makmi juga akan ikut damai mcm aku di sini.. kih kih kih..







pssstttt: "damai" a.k.a MALAS... ngeh ngeh ngeh...

Tiada ulasan: