Jumaat, 5 Jun 2009

Misi Menyiapkan Kerja Sekolah...

Senaraikan pasal pemberi award



1. Ibu kepada tiga orang anak..


2. GBS kepada Leo...


3. Bakal besan aku juga nih.. jan marah... kih kih kih...


4. Orangnya ceria2 selalu... tapi pandai juga datang hangin kus2...


5. Sayang pada keluarga terutamanya hubby dan anak2...


6. Suka makan2... betul ka ni makmi.. kih kih kih..


7. Ramai kenalan.. dan suka menambah kenalan.. walaupun nda pernah jumpa .. tetap mesra alam gitewww....


8. dengo khaba.. hubby orang melaya.. mesti nda pernah tiarap ni hubbynya... (dlm bahasa brunei "melaya" maksudnya baring terlentang... )


9. khabonya dulu pernah dating di Pantai Manis.. mesti makmi ni pernah sekolah di sana kan???


10. boleh celen aku ni lumba kancil di sepanjang jalan lokawi .. kih kih kih.. tapi sorry lah makmi.. yang makmi jumpa di putatan tu bukan aku.. klu aku.. sah sah makmi makan asap.. ngeh3x...




Senaraikan pasal penerima award lak


1. aku? hmmm.. aku biasa2 jak orangnya... simple.. pendiam.. tapi mesra di alam maya.. kih kih kih..


2. ibu kepada dua orang anak.. yang boleh tahan jugak lah nakalnya... (bulan sembilan ni jadi tiga lah.. heheh)..


3. Tengah menunggu.. bila lahhh buli enjoy2 sakan.. cuti sana.. cuti sini.. sebab malar menambah anak nih.. kih kih kih..


4. Sentiasa "damai"... bukan tenang.. tapi MALAS... kih kih kih.. (makan gaji buta jak hari2... )


5. Ayah selalu marah aku.. sebab aku selalu buat anak2 ku menangis.. (penyaya)... kih kih kih.. tapi aku suka pula pujuk durang selepas aku kasi nangis.. usap2 kepala.. usap2 belakang.. nda sampai dua minit lari2 la tu balik ketawa2... hehehe..


6. Tiada apa yang lebih menggembirakan aku selain daripada melihat anak2 membesar dengan sihat dan gembira2 selalu...


7. Apa lagi ya??? agaknya aku ni kurang kenal dengan diriku sendiri... ek???


8. alahhh.. cukup lah tu.. pening kepala aku mau memerah otak me'list'kan banyak2 nih.. hehehe...


Nah.. siap suda kerja sekolah yang Makmi bagi sama aku... sanang suda ati ku.. nda lagi aku berhutang.. kih kih kih...


harap-harap makmi puas hati dan dapat "merait" kerja rumah ni dengan senyuman yang lebar...



Tiada ulasan: