Khamis, 11 Jun 2009

Gifts From Yatie....

Seperti yang aku janjikan... hehhe..

sebenarnya selepas aku publish entry aku yang di bawah tu.. si Lieut pula volunteer kasi pinjam hp nya untuk ambil gambar bungkusan yang aku terima tu... (almaklumlah.. aku ni mana ada henpon canggih2 nieh... heheh)

Dan bersempena juga teda bos.. heheh.. maka aku dan Lieut pun bertungkus lumus la menjadi photographer tak bertauliah.. mengambil gambar ala-ala professional giteww.. jadi di bawah ni adalah hasilnya...


Bungkusan yang aku baru terima.. masih lagi ada bau posmen .. kih kih kih...

Selepas buka bungkusan luar tu.. ada lagi bungkusan di dalamnya.. Nice.. !


Suprise!.. suprise! (ikut nada eric casa impian.. ) Seterika je?? dari Dubai lagi.. yatie.. jangan marah.. hehehe..

Tapi sebenarnya.. inilah isi di dalam kotak seterika tu.. ada kain.. (yatie.. kain dubai ke tu? untuk buat jubah ya? heheh.. sakai betul aku nih. Lieut ckp.. nanti raya bolehlah pakai Jubah.. )... ada shawl.. (kompom aku rasmi masa pegi Sutera Harbour 18/6 nih nanti.. kih kih kih)... ada tasbih.. ada postcard Dubai.. keychain Langkawi, keychain Dubai dan juga penanda buku.. )

kat dalam bungkusan tu juga ada note, personally dari Yatie.. Thanks Yatie... ! appreciate it very much...


dan sudah semestinya menjadi sebahagian dari koleksi kad aku...


juga menjadi sebahagian dari koleksi keychain aku... hehhe (sila abaikan nama yang anda nampak itu yer.. itu bukan nama sebenar.. kih kih kih)

inilah 3 keychain yang aku dapat dari Yatie tu... first dari kanan.. keychain Burj Al-Arab, pas tu penanda buku Langkawi, pas tu keychain Kuala Lumpur, dan juga keychain Langkawi... memang shantekkk... (sila abaikan keychain berwarna putih dan coklat iteww.. kedua-duanya tidak ada kena mengena dalam ini cerita.. hehhehe.. )


Apa2 pun.. lagi sekali aku ingin mengucapkan ...

i really love it... :)

6 ulasan:

LeeYo berkata...

ikaaaa mana pikacu aku??? huhuhu...

Mrs LVoe berkata...

mati2 farah igt ko dpt iron heheh

Ika berkata...

Leeyo... pikachu ko suda si kakak bikin jadi anak angkatnya.. siap kena lampin tiap2 malam..kih kih kih...

Mrs LVoe... sia pun ingat gitu juga.. hehehhe... Farah, sia link pigi blog mu ya.. hehe.. (faham ke tu cakap sabah.. )

Yatie berkata...

salam ika ... Alhamdulillah sampai dah bungkusan tuh kat ko ye .. glad that u love it .. anyway, just take care ok :)

LeeYo berkata...

yatie len kali kc sama sia jg bole ka ehehehe

Ika berkata...

Yatie : U take care Too... berhoneymoon sakan la ko yer.. lama tak jumpa hubby.. keh keh keh..

Leeyo : Ko jangan jeles ahhh.. kih kih kih..