Isnin, 22 Jun 2009

bz manjang...

Assalamualaikum semua...

rasanya lama suda aku nda update blog aku ni.. bukan lagi rasa.. memang betul2 aku lama nda apdet blog.. si leo pun mengomplen suda lama aku nda menyapu rumah.. kih kih kih..

bukan apa.. selain aku mau kasi dengki korang semua pasal hadiah yang aku dapat tu.. aku juga bz dengan kerja dan perut aku yang kian membesar.. hehehe..

mana nda.. tiga minggu berturut aku kena pigi klinik untuk check kesihatan baby dalam perut.. pas tu ada meeting.. ada briefing.. ada seminar.. lagi pula sekarang ni kami di opis dalam proses untuk melaksanakan active directory.. dan aku pula sudah la terlibat dengan projek tu.. aku juga kena test server intranet kami dalam ubuntu.. mana pelupusan untuk printer aku belum buat lagi... kajian kesauran belum siap lagi... heheh.. itu yang aku sibuk banget tu..

ingat aku mau update cerita pasal minggu lepas terutamanya pasal seminar di sutera harbour tu.. di mana aku jumpa member lama yang sungguh kamceng dengan aku.. dan banyak la kami cerita2 pasal masa silam.. very the nostalgia giteww.. nanti la aku apdet..

aku tengah sibuk test server nih.. pas tu petang ni pula aku kena pigi klinik lagi.. 22/7 nnt aku kena pigi check darah lagi sekali sebab berat naik mendadak > 4kg.. adehhhh... penat betul kali nih..

Tiada ulasan: