Jumaat, 26 Jun 2009

Sensitif....

Ingat lagi ka dengan lagu Rahim Maarof yang tajuknya sensitif tu???

Lagu tu pasal apa ya? pasal orang2 mcm aku yang terover sensitif ka tu ah???

sebab aku rasa sekarang ni aku overla sensitif.. mudah sangat mau nangis2 nih... mudah sangat mau melayan perasaan sedih2 nih.. ntah lah...

agaknya aku over penat mangkali... sebab kerja di opis melambak2 mau di kasi siap sebelum aku cuti.. pas tu balik rumah tengok rumah berselerak dek kerja anak aku yang dua orang tu.. habis semua aku marah.. ayah pula jarang mau sporting2 nih.. tu yang aku selalu bengang tuh..

bila sudah gitu.. apa lagi.. meleleh lah air mata... semalam pun gitu juga.. tapi yang sioknya dapat upah makan di pizza hut.. kih kih kih.. ahhh.. ayah tu.. bila orang sudah tension gitu baru mau ikut kata.. klu dia tingu aku ni gumbira2 sorry la dia mau layan permintaan ku... tension..

tapi betul lah.. aku sensitif betul sekarang nih.. mudah terasa.. mudah penat.. mudah menangis.. mudah marah... ntah lah.. agaknya pembawaan kot.. hmmmmmm...

p/s: Laaaa.. rupanya ada si leo di sini... diam2 ko leo ahh... tapi masa entry ni di tulis.. dia sudah pun melangkah keluar dari pejabat nih... *terasa ni aku nih*... :p

6 ulasan:

MaMaMi berkata...

Salam Ika,

ndak la aku heran klu ko moody sampai nangis², lagi pun ko tgh sarat, pembawaan juga bah tukan + penat. Mmg aku pun skrg ni, hubb xda sini...huhuhu... sangat penat. Sampai juga tahap nangis². Bha mari tahni berkonvoi nangis², yg penting release suma. Semoga ko sihat² jak ika. Jgn tlampau stress k, ko tu kan berbadan dua. Take good care tau...huggsss!!

Ika berkata...

Makmi... salammm...

muahhhssss..Terima kasih... ko juga la yang paham perasaan aku sekarang nih.. hehehe... mari kita konvoi pi Jakel sana ... bersempena dengan baru gaji ni.. bulih release tau... kih kih kih..

LeeYo berkata...

sensitiffff...nda lagi aku ingat apa sambungannya ika...adeh...aku p sana tadi ko blm sampai ikaa..jd aku lepak² la arah besan mu hihihi...len kali kita jmpa lg ah...istidi ko ikaa... karang kita meluahkan perasaan d server room ah hihihi

Ika berkata...

kih kih kih...
mimang aku ni gini masa ni leo.. jan ko heran...

bah.. nanti ko pi sini lapas aku beranak lah.. buli kita lepak2 dengan bebasnya... abis masa ni aku nda istidi lagi.. lepak sama bisan pun jarang suda.. ada mangkali 2/3 minggu aku nda lepak sama ia.. rindu juga.. hihihi..

Mama Mia berkata...

hi Ika..bila baca post ko ni, trus sia ingat masa sdg pregnant dulu, sia pun selalu menangis, kadang2 benda remeh-temeh pun bulih mengundang air mata..hehe...

Ika berkata...

Mama Mia..

Tu la kan.. sensitif betul ba time pregnant nih.. mana perubahan hormon... mana penat bekerja.. mana penat di rumah lagi.. boleh mengundang pada kesensitifan juga tuh..

btw, Mama Mia, thanks for dropping by.. :)