Jumaat, 22 Mei 2009

Semenjak Dua Menjak nih...

kalau dulu.. masuk opis jak... inilah perkara rutin yang akan aku buat:

1. On Komputer..

2. Kalau besan bawa pigi brekfes.. pigi brekfes dulu.. (tapi selalunya aku lambat sampai opis.. jadi besan pi brekfes dulu.. kalau itu berlaku.. aku akan terus ke step no 3..)

3. kalau lapar... tapau brekfes di luar

4. sambil makan brekfes sambil duduk dapan komputer... tangan menyuap.. mulut mengunyah.. mata pandang stret monitor..

5. check email.. kalau ada arahan2 dari bos.. tapi kebanyakkannya email fwd dari kawan2... layan jappp..

6. lepas check email buka blog isuhangat... layannnn...

7. lepas tu check blog besan klu ada apdet.. klu ada layannnn... klu ndada keluar...

8. masuk forum... berforum dulu sambil baca2 isu semasa.. gosip2 hangat artis...

9. kalau mau cari resepi aku layan blog kak liza n da geng

10. pukul 11.15 tepat.. aku ambil kakak di tadika... pulang rumah.. jam 12 atau jam 2 sampai opis balik...

11. di opis pun bukan buat apa pun.. main gameeee... sampai laaaaaa 4.30 (tu la gaji nda berkat.. kih kih kih)..

12. 4.30 tepat... aku pulang...

tapi semenjak dua menjak nih... rutin ku bertukar..

1. sampai opis on komputer...

2. kalau besan bawa bekfes... pigi bekfes dulu.. tapi sebab aku selalu lambat aku tapau di luar...

3. sambil tangan menyuap.. mulut mengunyah .. mata pandang stret ke monitor..

4. bukak blog sendiri... tengok klu2 ada komen yang ditinggalkan oleh geng2 karas... klu ada.. layannnn...

5. bukak blog2 geng karas.. (besan... leo.. makmi.. Yatie) kalau ada apdet.. layannnn...

6. perah otak.. apa mau di tulis dalam blog hari ni... hmmmmmmmmmmm....

7. 11.25.. baru kelam kabut mau mengambil kakak di tadika.. kadang2 pandai ponteng lagi suruh ayah pigi ambik.. kih kih kih...

8. balik semula ke opis dalam jam 12 atau jam 2... sambung perah otak buat entry...

9. masuk blog isuhangat... layannnn...

10. masuk forum... baca gosip gosip terikini.. isu semasa... layannn...

11. setiap sejam sekali.. masuk blog sendiri... tingu kalau ada komen atau pesanan.. klu ada... layan lagi... pas tu cubuk2 blog geng karas.. klu2 ada apdet atau komen... layannn...

12. 4.45 pulang ke rumah...

heran kan??? demam apa ya aku sekarang nih???? kih kih kih...

p/s: patut laaaaaa gaji nda pernah berkat... *sigh*....

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hishhhh berkat berkattt ehehe.. ko ni ika... ku tujing karang kepala mu.. aku rasa2 mcm ada persamaan ja aktibiti kita ni hihihi...

Ika berkata...

hahaha...

ketawa aku baca komen ko nih leo.. ingatkan aku sorang jak.. ndak apa.. ada juga kawan aku.. kih kih kih