Khamis, 21 Januari 2010

Salam Akhir...

kepada kengkawan semua.. ini merupakan entri terakhir sebelum aku melangkah pergi..

pergi ke mana? hihihi.. macam nda tau pula.. pigi b4t la.. esok aku akan melangkah pergi..

hari isnin pula aku kena start kerja di sana.. ndak tau la mcm mana keadaan opis baru nanti.. aku belum pun pernah pigi tingu ke sana.. dengarnya belum ada meja apa semua.. tapi itu minggu lepas.. minggu ni nda tau la.. mangkali ada sudah sana..

klu masih belum ada minggu depan.. maknaya aku nda akan bersiaran untuk beberapa ketika sampai lah semuanya serba lengkap..

aku ndada idea mau tulis apa ni sekarang..

lately.. bila pulang rumah rasa mcm mau mengamuk saja.. dada seakan sempit.. otak seakan ndak mau berfungsi.. macam mau tendang orang saja.. seb baik leh kontrol walaupun ada ketikanya terbabas juga tangan mencubit c kakak.. adik.... si jimmy pun kena kalau bertabiat..

heran tul aku.. agaknya penat kursus mangkali kan?

atau agaknya penat tengok rumah dengan kotak berselerak di sana sini..

atau penat agaknya memikir bila la mau habis packing..

atau penat agaknya bila pikir mcm-mcm hal yang remeh dan temeh..

ataukah penat agaknya bila memikirkan... BILA LA MAU GAJI NIH!... hahahhaa..

adehhhh...

3 ulasan:

hannie berkata...

next month gaji awal.. :D
all the best in the new place, am sure you'll be happy there just like you are over here.

LeeYo berkata...

all the best ika...jd ko tinggal d mana? balik bongawan atau ada kuartes???

Uncle Lee berkata...

Hello Lady, You getting a new job, new office?
here's wishing you....May the wind always be at your back, and the sun upon your face, and the winds of Destiny carry you aloft to dance with the stars.

Have fun, and keep a song in your heart, best regards, Lee.