Selasa, 12 Januari 2010

WARNING!! Mak Nyah Terlampau...

WARNING: Kandungan dalam entry ini mungkin sensitif bagi sesetengah pihak. walaubagaimanapun.. entry ini tidak ada tujuan untuk promosi... provoke.. dan segala pro yang lain... apa yang anda baca adalah tanggungjawab anda sendiri... heh heh heh.. bah kata P Ramlee... jangan marah ahhh...

aku kan ada cerita pasal di rumah aku ada banyak anak buah ku bersarang... dan aku juga ada pernah sebut anak buah ku yang satu tu si pondan.. aku juga ada bilang.. 1 2 3.. eh salah.. aku juga ada kstau pada korang sume yang anak buah ku iteww sebenarnya bukannya lembut.. cuma pesen rambutnya yang aku ndak berkenan.. very da aww awww giteww...

satu hari tu.. tengah dorang bising-bising mau mencari kerja di mana.. aku pun bagi la sajessen..

aku: Awang.. klu komau cari kerja.. pigi ko sana kampung air malam-malam ni.. babu kasi pinjam ko tudung

Awang: banar bah bu? ehh... siok tu kerja sana tu...

anak buah ku yang lain: bah wang.. pigi la kau sana.. babu suda kasi pinjam tudung tuh...

anak buah ku lagi yang lain: ahhh.. adakah kerja sana pakai tudung?

babu: bahhh... di kelantan sama juga dia punya ***** pakai tudung! kenapa pula sini nda buli??

anak buah ku: bahhh.. pigi la wang...

aku: bahh.. jangan lupa.. tudung tu RM 50.00 satu jam...

Awang: ahhh babu ni.. mati la juga...

ndak lama lepas tu kami semua pun ketawa...

seminggu lepas kejadian tu.. sedang kami semua tengok 999 siaran 7 januari.. si awang ni masuk bilik sebelah.. ndak lama lepas tu dia keluar.. ada bunyi "awww.. awww.. " dari mulutnya..

kami semua pun toleh lah.. apa yang aku tingu.. astagfirulllah... mau tercabu anak tekak ku ketawa...

rupanya si awang ni.. out of the blue... dia pi transform jadi transformers!..

tengah aku ketawa tuh... aku panggil adik yang tengah siok main game di telepon ku... "adikk.. mari telepon mama tuh!".. aku pun snap la beberapa pics untuk tontonan u all...

you all tingu la sendiri.. tak kuasa aii nak cerita.... hahahaha..

awww... you ni.. malu ai..

mahal giler pose ni beb!...
anak buah ku: ehhh wang.. aku tampar ko klu ko pakai Br* aku!..
awang : ehhh.. mana adaa...
Hazimi ngan si kakak pun mau tumpang ambil gambar sekaki...

p/s: sekiranya anda berminat.. sila JANGAN tinggalkan sebarang pesan dalam peti pesanan saya ya...
p/s/s: apasal aku rasa macam mau muntah bila tengok gambar-gambar nih ya? adehhh...

4 ulasan:

Puan Saiman berkata...

adehhhh...sakit perut kakak tahan ketawa ni.... phewwitttt....

Ika berkata...

hahahaha...

LeeYo berkata...

adoiii laaaa ikaaa...tp mcm ada bakat jaga budak2 tu.. ko ambik dia jaga anak2 ko la ika ehehe

Ika berkata...

leo... dia tukang ayun si jimmy dalam buaian.. hahahaha...

aku lagi harap dia ni jaga jimmy dari anak buah ku yang perempuan tuh! asik bedating jakk.. panas tul hati aku.. hehehe