Khamis, 29 Julai 2010

Merisik Khabar...

Ho Ho Ho... (cam santa la pulak.. keh keh keh)

Lama jua aku nda menitip khabar dalam blog kesayangan??? ku ni kan? aku sihat.. walafiat.. malah semakin maju ke depan... (in case ada yang curious mau tau khabar ku di sini... ) personally aku ndak la semaju mana pun..cuma perut ku saja yang makin maju.. maklum lah sudah masuk 7 bulan.. ndak lama lagi 8 bulan.. ndak lama lagi 9 bulan.. ndak lama lagi pecah lah... huhuhu... pengalaman beranak hazimi pun aku belum lupa lagi.. masih lagi ku takut.. aduhhh...

Kabare Wak? Waras? Wes Mangan? huhuhu... sejak bila aku pandai ispiking london nih? Pada peminat setia yang sentiasa mengklik link ke blog ku ini... terima kasih ku ucapkan kerana hari2 mengklik link ni walaupun ndada updates... (uweeekkkk.. perasan habis... ! hahahha).. Jan risau.. kini aku kembali dengan pelbagai cerita mengarut.. meraban... dan yang sewaktu dengannya.. itu pun kalau ku rajin.. kalau malas sudah bertakhta di hati.. peduli ku apa pada peminat setia semua... hahahahhahahahaha...

Jan marah bah... ini la bah ni.. nya urang berunai.. baibun ba kita dulu.. batah udah inda jumpa kan.. batah udah inda tahu kabar berita.. jadi iinda salah kan berjoke joke ni... huhuhu..

Buat masa ni.. aku di tempat baru??? (sudah mau masuk 7 bulan di sini pun masih baru kah???) aku di sini ndak la berapa sibuk yang sebenarnya.. saja ja menyibukkan diri dengan membaca gossip gossip di dalam dan luar negeri.. iya la.. sama siapa lagi aku mau menyibuk.. kawan bercerita pun teda... bukan mcm di lebri dulu.. ada juga besan ku yang bulih jadi tampat ku memalitkan aing mata di bahunya (shoulder to cry on).. sini sama sepa jak aku mau mengadu?? last2 tepaksa la aku becinta dengan komputer ku ni saja.. baca itu.. baca ini.. tengok itu.. tengok ini...

kan melayari website sini ni mimang lah bikin panas.. maklumlah pejabat pun dalam hutan kan.. siaran pun selalu tergendala sebentar.. mau inda mau tepaksalah aku berkorban gaji ku yang sedikit tu mengaply jalur lebar yang inda jua selebar mana tu.. sadihhh sadihh... klu di tampat lama.. satu sen pun inda payah di buang kan berjalur2 ni.. lain la kalau hari kemerdekaan.. buli jua ku bali??? jalur gemilang.. (uweeekk.. padahal curi yang di opis punya... hahahhaha)...

Adeh.. inda ku tau lagi apa yang ku mau titipkan dalam ni.. banyak cerita sedih sebenarnya.. tapi nanti tah ku cerita... mau inda mau nanti tepaksa la aku selalu merajinkan diri menulis di sini ni... ndada lagi tampat ku kan meluahkan perasaan... huhuhuhuhuhuhuuu... sadissss....

p/s: besannn.. aku rindu pada mu.... apa khabar wawan? chenta hati kita? bapa? mama? keluarga semua??? alum ada masa ku kan bertemu sama kita.. rinduunyaaaa...

p/s/s: Leooo... bertambah sudah ahli barisan mu??? kalau belum jan ko risauuu... nanti bertambah lah tu lagi.. aku doakan siang malam supaya ko dapat lagi lima... hahahhaha...

p/s/s/s: Moiii... mcm mana ko di sana? pindah rumah baru sudah? aku masih lagi dalam proses membuat ni.. blum lagi siap-siap rumah kami ni.. jan risau.. nanti siap.. aku hantar jemputan untuk buat housewarming... sepa ndak datang kena ketuk kepala... huhuhuhu...

p/s/s/s/s: Makmi... yuhuuuu... aku tau ko nda lagi aktif berblog ni.. sebab aku tau.. ko sekarang ni sedang aktif mengulit orang baru... hehehhehe.. apa2 pun semoga berbahagia selaluu..

p/s/s/s/s/s: kepada pembaca setia yang sentiasa singgah di sini (ada ker??? huhuhu)... terima kasih ku ucapkan pada semua... singgah lah lagi.. singgah lahh.. jangan malu-malu... walaupun teda updates... baca jak cerita lama-lama.. huhuhuhuhuhuh...

bye for now... nanti ada mood aku akan menulis lagi... :)

3 ulasan:

Hannie C berkata...

hey, sudah pindah lor.. lama seperti kamu lor..
ya.. jangan lupa invitation ya.. so I can go with Leo and Puan Saiman.

Ika berkata...

Moi... mesti mesti... tapi mungkin dalam tahun 2015... hahhahahaha....

Hannie C berkata...

Biar pun 2015 la.. tapi napa gitu lama?
Mine still not yet fully done also.. :D