Selasa, 10 November 2009

Nur Kasih

Wahhh.. ndak sabar mau tunggu malam ni jam 7.25 malam.. rancangan kegemaran aku akan disiarkan tanpa iklan.. he he he..

Credit to tv3.com.my/nurkasih

di awal cerita ni ditayangkan.. aku ndak minat sebenarnya mau menengok.. ya la.. pelakonnya aku ndak minat.. (Jalaludin Hassan.. eewww... Fizz Fairuz.. ntah ngapa aku ndak minat.. Remy Ishak.. ndak hensem la bagi aku)..

jadi aku pun tengok-tengok gitu saja lah.. kata orang tengok sekadar melepaskan iklan di channel lain.. hik hik hik..


Credit to tv3.com.my/nurkasih


tapi aku jadi suka pula pada cerita ni selepas kematian bapak durang nih (Jalaludin Hassan).. pas tu masa aku makin layan cerita ni lepas tengok episod Adam nak ngorat Nur balik yang dorang gi outstation sama-sama.. yang Adam cemburu bila orang kaya tu nak dekat ngan Nur.. Adam bengang sebab Nur ndak mau orang tau yang durang ni suami ister.. dan Nur terseliuh di tangga hotel.. pas tu Adam urut kaki Nur.. pas tu Nur nak buka hati dia semula pada Adam.. tapi tiba-tiba si Katrina muncul..

Aku makin minat nak tengok lepas tengok cerita ustaz Nadim di Astro masa raya hari tu.. start dari tu aku dah minat ngan Remy Ishak nih.. pas tu.. makin aku layan Nur Kasih nih.. makin pula aku suka sama Aidil..


credit to gatasi.com

jadi sekarang ni aku dah Obses mau tunggu siaran Nurkasih nih.. nasib baik la mulai hari ni cerita ni akan di tayang semula pada jam 7.25 malam setiap selasa hingga jumaat.. bersiaran tanpa iklan.. ndak sabarrr...

credit to tv3.com.my/nurkasih

tapi yang sedihnya.. ndada la Detektif Conan kegemaran ku ni akan ditayangkan..

credit to: detectiveconanweb.com

Tiada ulasan: